Ο Αντώνης Κορωναίος για πρώτη φορά στο Πολιτιστικό Κέντρο Ηρακλείου
Ο Αντώνης Κορωναίος για πρώτη φορά στο Πολιτιστικό Κέντρο Ηρακλείου
Ένας από τους σημαντικότερους λυρικούς καλλιτέχνες της γενιάς του, ο τενόρος Αντώνης Κορωναίος, εγκαινιάζει τον κύκλο Λυρικό και Μουσικό θέατρο στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου, σε μια μοναδική συναυλία με διάσημες άριες του διεθνούς ρεπερτορίου, την Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2020, στις 21:00, στην Αίθουσα Συναυλιών.
Στην πρώτη του συναυλία στο ΠΣΚΗ, τον Αντώνη Κορωναίο συνοδεύει ο βραβευμένος πιανίστας Δημήτρης Βεζύρογλου.
Αντώνης Κορωναίος | τενόρος – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Μέρος I
Tommaso Giordani
Caro mio ben (1783)
Vincenzo Bellini
Malinconia, ninfa gentile
Vincenzo Bellini
Per pieta bell’ idol mio
Ernesto de Curtis
Non ti scordar di me (Canzone Νapoletana)
Pyotr Ilyich Tchaikovsky
“Οι Εποχές”, Op. 37a, VI. June: Barcarolle στη Σολ Ελάσσονα (1875)
Wolfgang Amadeus Mozart
Un’ aura amorosa, “Così fan tutte”, K. 588 (1790), Πράξη Ι, Ferrando
Gaetano Donizetti
Una furtiva lagrima, “L’elisir d’amore” (1832), Πράξη ΙΙ, Nemorino
Gioachino Antonio Rossini
Que les destins prosperes, “Le Comte Ory” (1828), Πράξη Ι, Comte Ory
Σύντομο διάλειμμα
Μέρος II
Francesco Paolo Tosti
Non t’ amo piu (Melodia Italiana)
Ruggero Leoncavallo
Oh! Colombina, “Pagliacci” (1892), Πράξη ΙΙ, Arlecchino
Wolfgang Amadeus Mozart
Dalla sua pace, “Don Giovanni” (1787), Πράξη Ι, Don Ottavio
Franz Lehár
Dein ist mein ganzes Herz, “Das Land des Lächelns”(1929), Πράξη ΙΙ, Sou-Chong
Sergei Rachmaninoff
Preludio σε Ρε Μείζονα, Op. 23, No. 4 (1901, 1903)
Georges Bizet
Je crois entendre encore, “Les pecheurs des perles” (1863), Πράξη Ι, Nadir
Giacomo Puccini
Che gelida manina, “La bohème” (1896), Πράξη Ι, Rodolfo
Giuseppe Verdi
La donna e mobile, “Rigoletto” (1851), Πράξη ΙΙΙ, Duca di Mantova
Βιογραφικά ερμηνευτών
Αντώνης Κορωναίος
Ο Αντώνης Κορωναίος γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη το 1968. Σπούδασε πιάνο και θεωρητικά της μουσικής, καθώς και μονωδία με τον Γιώργο Ζερβάνο και τη Μαρίνα Κρίλοβιτς. Το 1996 πήρε Δίπλωμα Μονωδίας υπό την εποπτεία του Κώστα Πασχάλη. Συνέχισε σπουδές στην Ελλάδα με τον Φραγκίσκο Βουτσίνο και στην Ιταλία με τους Ρετζίνα Ρέσνικ, Ουίλλιαμ Ματτεούτσι και Αλμπέρτ Ρινάλντι. Την χρονική περίοδο 1994-2015 εμφανίστηκε στην Εθνική Λυρική Σκηνή σε περίπου 35 παραγωγές ή/και αναβιώσεις παραγωγών.
Σε είκοσι περίπου όπερες ερμήνευσε πρωταγωνιστικούς και βασικούς ρόλους λυρικού τενόρου, όπως: Πεντρίγιο [Η απαγωγή από το σεράι/Die Entführung aus dem Serail του Wolfgang Amadeus Mozart], Τιμονιέρης [Ο ιπτάμενος Ολλανδός/Der fliegende Holländer του Wilhelm Richard Wagner], Κόμης Ορύ [Le comte Ory του Gioachino Antonio Rossini], Κόμης Αλμαβίβα [Ο κουρέας της Σεβίλλης/Il barbiere di Siviglia του Wolfgang Amadeus Mozart], Ταμίνο [Ο μαγικός αυλός/Die Zauberflöte του Wolfgang Amadeus Mozart], Αλέξανδρος [Μαραθών-Σαλαμίς του Παύλου Καρρέρ], Ισμαήλ [Ναμπούκκο/Nabucco του Giuseppe Verdi], Φόργκαελ [Τα ξωτικά νερά του Μανώλη Καλομοίρη], Δούκας της Μάντοβα [Ριγολέττος/Rigoletto Giuseppe Verdi], Ντον Ραμίρο [Σταχτοπούτα/La Cenerentola του Gioachino Rossini], Νεμορίνο [Το ελιξίριο του έρωτα/L’elisir d’amore του Gaetano Donizetti], Αλφρέντο Ζερμόν [Τραβιάτα/La traviata του Giuseppe Verdi], Πονγκ [Τουραντότ/Turandot του Giacomo Puccini] κ.ά.
Εμφανίστηκε στις οπερέτες “Ο Βαφτιστικός” του Θεόφραστου Σακελλαρίδη και “Η Νυχτερίδα” [Die Fledermaus] του Johann Strauss . Από το 1998 τραγουδά τακτικά σε λυρικά θέατρα πόλεων του εξωτερικού (Βιέννη, Βερολίνο, Μόναχο, Λωζάννη, Ζυρίχη, Γενεύη, Ρώμη, Φλωρεντία, Τρεβίζο, Κατάνια, Τόκιο, Γιοκοχάμα, Μόσχα, Αγία Πετρούπολη), ερμηνεύοντας πρωταγωνιστικούς ρόλους τενόρου, κυρίως σε όπερες των Gioachino Antonio Rossini και Wolfgang Amadeus Mozart. Υπήρξε μόνιμο στέλεχος της Γερμανικής Όπερας Ρήνου στο Ντύσσελντορφ (2002-2004). Απέσπασε βραβείο στον διαγωνισμό «Όπερα της Ευρωπαϊκής Ένωσης» και Πρώτο Βραβείο στον Διεθνή Διαγωνισμό «Τζουζέππε ντι Στέφανο» στο Τράπανι της Σικελίας (2001). Έχει ηχογραφήσει έργα Γιάννη Μαρκόπουλου (Uninersal, Lyra), Θάνου Μικρούτσικου (ΕΜΙ), Γιώργου Κουρουπού (2001, Ankh Productions) και την όπερα “Ορέστης” του Georg Friedrich Händel (MDG).
Δημήτρης Βεζύρογλου
Ο Δημήτρης Βεζύρογλου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1972. Σπούδασε πιάνο στο Ωδείο Αθηνών με τη Μαρία Χαιρογιώργου-Σιγάρα και έλαβε το Δίπλωμα Πιάνου με Άριστα και Δεύτερο Βραβείο παμψηφεί (1991). Με υποτροφία της Ακαδημίας Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στο Παρίσι για τέσσερα χρόνια στο Εθνικό Ωδείο D’Aubervilliers – La Courneuve με καθηγητές τους Bruno Rigutto – Hubert Guillard και έλαβε το 1994 το Κρατικό Δίπλωμα Πιάνου και Δεύτερο Βραβείο παμψηφεί.
Το 1994 συνέχισε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο Εθνικό Κονσερβατόριο Pyotr Ilyich Tchaikovsky της Μόσχας με τους καθηγητές Β.Β. Γκορνοστάεβα και Γ.Ρ. Λισιτσένκο. Με υποτροφία (1996-1999) από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών και από το Ίδρυμα «Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης», έλαβε το 1997 το μεταπτυχιακό τίτλο «Stagirofka» και το Δεκέμβριο του 1999 τον τίτλο του «Doctor of Musical Arts» (“Aspirantoura”). Έχει λάβει μέρος σε παγκόσμιους διαγωνισμούς πιάνου και έχει εμφανιστεί επανειλημμένα σε ατομικά ρεσιτάλ, σε συναυλίες μουσικής δωματίου και ως σολίστ με ορχήστρες στο Παρίσι, στη Μόσχα και στην Ελλάδα. Έχει κάνει ηχογραφήσεις για τη Γαλλική Ραδιοφωνία, καθώς και για το Ραδιόφωνο της Μόσχας (MosFilm).
Συνεργάζεται με το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, την Ορχήστρα Καμεράτα και την Εθνική Λυρική Σκηνή ως μουσικός προετοιμαστής (co-repetitor) σε όπερες και ορατόρια που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ρεπερτορίου που εκτείνεται από τον Henry Purcell (Dido and Aeneas) και τον Franz Joseph Haydn (L’Isola Disabitata) έως τον Kurt Weill (Der Zar Lässt Sich Photographieren) και τον Cristóbal Halffter (Lazarus). Παράλληλα, προετοιμάζει τραγουδιστές, μουσικούς και ηθοποιούς σε συνεργασία με διάφορα ωδεία (Ωδείο Αθηνών, Ωδείο Φίλιππος Νάκας, Εθνικό Ωδείο κ.ά.), σε συνεργασία με διάφορα φεστιβάλ (Φεστιβάλ Αθηνών, Festival of the Aegean κ.ά.), αλλά και ιδιωτικά, για την συμμετοχή τους σε όπερες, ορατόρια, συναυλίες, πανελλαδικούς και διεθνείς διαγωνισμούς, σεμινάρια, ακροάσεις, ηχογραφήσεις κλπ.
Έχει συνεργαστεί με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, την Συμφωνική Ορχήστρα της Ε.Ρ.Τ., την Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων, την Ορχήστρα των Χρωμάτων, την Ορχήστρα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και την Ορχήστρα Καμεράτα ως σολίστ σε συμφωνικά έργα που καλύπτουν όλο το φάσμα της μουσικής από το μπαρόκ μέχρι τις μέρες μας, όπως των Shnidke, Ravel, Shostakovich, Stravinsky, Bela Bartok, Honegger, Saint-Saenz, Orff, Villa Lobos, Guarnieri, Martinu, Ligeti, Henze, Lutoslawsky, Bloch, Westlake, Bernstein, Mussorgsky, Prokofiev, Hovhaness, Janacek, R. Strauss, Mahler, Σκαλκώτα, Καλομοίρη, Σαμάρα, Βαρότση, Σισιλιάνου, Θεοδωράκη, Αντωνίου, Τσαλαχούρη κ.ά.
Έχει εργαστεί ως καθηγητής του μαθήματος της Ιστορίας της Μουσικής στην Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης (ΚΣΟΤ) (2007-2011). Από τον Σεπτέμβριο 2003 διδάσκει πιάνο στο Ωδείο Αθηνών και έχει αναλάβει ως μουσικός προετοιμαστής (co-repetitor) τις τάξεις Μονωδίας της Δέσποινας Καλαφάτη, της Λένιας Ζαφειροπούλου και της Μυρσίνης Μαργαρίτη. Από το Σεπτέμβριο 2011 έχει αναλάβει μαζί με την Τζένη Αρσένη και μετέπειτα την Μαριάννα Κάλμπαρη την Μελοδραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών. Από το 2016 έχει αναλάβει την μουσική προετοιμασία (co-repetition) των τάξεων Μονωδίας του Σταμάτη Μπερή και της Λυδίας Αγγελοπούλου, καθώς και την μουσική προετοιμασία της Μελοδραματικής Σχολής υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Σταμάτη Μπερή και σε συνεργασία με την Δανάη Μπερή στο Ωδείο Φίλιππος Νάκας.
Έκδοση εισιτηρίων – Τιμές
Η διάθεση των εισιτηρίων, αξίας 10 και 12 ευρώ (γενικής εισόδου) και 8 ευρώ (μειωμένου) έχει ξεκινήσει και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τα προμηθευτούν:
1. Ηλεκτρονικά, από το online σύστημα που αξιοποιείται για πρώτη φορά από πολιτιστικό οργανισμό της Κρήτης, δίνοντας την ευχέρεια στο κοινό να δει όλες τις θέσεις με τις αντίστοιχες τιμές των εισιτηρίων, ολοκληρώνοντας τη διαδικασία εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια. Η είσοδος στην εφαρμογή γίνεται από τον σύνδεσμο: https://bit.ly/2rukkkO
2. Από το Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου, Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 – 14:00 και 17:00 – 21:00 και Σάββατο 10:00 – 14:00
3. Από το βιβλιοπωλείο της Βικελαίας Δημοτικής Βιβλιοθήκης, Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο 10:00 – 15:00 και Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή 10:00 – 14:00 και 17:30 – 21:00
Τα σχόλια είναι κλειστά.