Η τροφή που μπορεί να αυξήσει τον μεταβολισμό έως 30%

Ημερομηνία:

Μπορεί η σωστή διατροφή να μην είναι ο μόνος τρόπος να χάσετε βάρος, σίγουρα όμως είναι μια βασική προϋπόθεση.

Μάλιστα, νέα μελέτη διαπιστώνει ότι ακόμα και η ενσωμάτωση μεγαλύτερης ποσότητας από ένα συγκεκριμένο θρεπτικό συστατικό στη διατροφή σας θα μπορούσε να ενισχύσει τον μεταβολισμό σας περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο συστατικό. Ποιο είναι αυτό; Η πρωτεΐνη.

Όπως υποστηρίζει η έρευνα που δημοσιεύτηκε στην Αμερικανική Εθνική Ιατρική Βιβλιοθήκη, μια πλούσια σε πρωτεΐνες διατροφή μπορεί να ενισχύσει τον μεταβολισμό του οργανισμού κατά 15 έως 30%.

Αντίθετα, μια δίαιτα που βασίζεται σε υδατάνθρακες έδειξε μόνο μια αύξηση 5% έως 10%, ενώ μία που βασίζεται στο λίπος δίνει μια ώθηση από 0% έως 3%.

Δεν είναι η πρώτη φορά που αυτό το μακροθρεπτικό συστατικό έχει αποδειχτεί ότι ενισχύει την απώλεια βάρους. Μια άλλη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο ίδιο περιοδικό διαπίστωσε ότι οι συμμετέχοντες κατανάλωναν 441 λιγότερες θερμίδες όταν το 1/3 της καθημερινής διατροφής τους αποτελούταν από πρωτεΐνη.

Αυτό πιθανότατα οφείλεται στο γεγονός ότι η πρωτεΐνη είναι ένα εξαιρετικά χορταστικό θρεπτικό συστατικό και οι μελέτες έχουν δείξει ότι σας βοηθά να αισθάνεστε χορτάτη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Θέλετε να προσθέσετε περισσότερη πρωτεΐνη στη διατροφή σας; Τα πλούσια σε πρωτεΐνες τρόφιμα περιλαμβάνουν το κόκκινο κρέας, το κοτόπουλο, τα ψάρια, τα αυγά και τα γαλακτοκομικά, καθώς και το τόφου και τα όσπρια, όπως φακές και ρεβίθια.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να μην υπερβάλλετε με την πρόσληψη πρωτεΐνης και να τρώτε ανάλογα με τις ατομικές σας ανάγκες, χωρίς βέβαια να θυσιάζετε άλλα σημαντικά θρεπτικά συστατικά στην προσπάθειά σας να αδυνατίσετε.

Μην ξεχνάτε ότι μια ισορροπημένη διατροφή σε συνδυασμό με πολύ νερό και τακτική άσκηση είναι ο καλύτερος τρόπος να χάσετε βάρος.

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Μεσογειακή διατροφή: «Ασπίδα» για την ψυχολογική ευεξία...

Η μεσογειακή διατροφή βελτιώνει όχι μόνο την υγεία αλλά...

Πόσα χρήματα ξοδεύουν ετησίως οι Έλληνες για...

Έρευνα του ΙΕΛΚΑ καταδεικνύει ότι το έτοιμο φαγητό έχει...

Μεσογειακή διατροφή: «Ασπίδα» για την ψυχολογική ευεξία...

Η μεσογειακή διατροφή βελτιώνει όχι μόνο την υγεία αλλά...

Πόσα χρήματα ξοδεύουν ετησίως οι Έλληνες για...

Έρευνα του ΙΕΛΚΑ καταδεικνύει ότι το έτοιμο φαγητό έχει...
politika-kritis-ad
politika-kritis-ad

Share post:

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Ρύθμιση οφειλών σε 72 δόσεις: Οι προϋποθέσεις – Τι πρέπει να προσέξετε

Δημοσιεύθηκε η απόφαση περί ρύθμισης τμηματικής καταβολής οφειλών στη...

Market Pass: Στα σκαριά νέος κύκλος από το φθινόπωρο – Ποιοι εξετάζεται να λάβουν την ενίσχυση

Ο σχεδιασμός προβλέπει μηνιαία στήριξη από περίπου 40 ευρώ...

Σοβαρό τροχαίο στην Κρήτη: Έξι τραυματίες εκ των οποίων τρία παιδιά – ΙΧ μπήκε στο αντίθετο ρεύμα

Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το απόγευμα της Τρίτης στον...

Χωροταξικό: Τι αλλάζει με το νέο ειδικό πλαίσιο για τον τουρισμό

Το Χωροταξικό για τον Τουρισμό αποτελεί ένα εθνικό σχέδιο...